24 Ekim 2013 Perşembe

40 mumdur !

Mumu üflüyorüm
Bir daha yakıyor Bülent
Tek mum var
O halde 40 defa söndüreceksin ben de 40 defa yakacağım her seferinde diyor
Altı veya yedincide bitiyor ama mum üfle mum ateşle seromonisi

Pasta aradık ama bulamadık diyor Gökben
Annem (Nimet yengem) o nedenle irmik helvası yaptı diye ekliyor
Ben irmik üstü tek mumu üfleme gayretlerinde sona gelmiş iken

İrmik helvasını doğum günü pastası niyetine dağıtmaya girişiyor kızlar
Köydeki avluda bana özel hazırlanan doğum günü partisinde solumdan sağıma (kendim dahil) kim var kim yok not alıyorum htc x one'ıma ileride belki tutar yazarım kimbilir diye

Ekip şu şekil
Betül, kucağında Defne, Gökben, Gökçen, Aylin, Senay, kucağında İpek, Mesut, Bülent, Murat, Mert, Bülent (bostan), Sonay ve ben

Doğum günü irmik helvam yenilirken saz üstadımız Bülent (bostansız) ağır bir hava çalmaya başlıyor
O bitiyor başka bir ağır havaya geçiyor
İtirazlar yükseliyor neşeli bir hava çalması üzerine
Yok diyor adam, şimdi oynağa geçersek geri dönemeyiz, bir süre böyle gidelim

Zaten irmik helvalı başlayan kutlama iyice belli ediyor kendini
Yoksa ben I see dead people olmayayım lan diyorum
Gülüşüyoruz

Yok ama diyorum sonra
Zaten doğum günüm gece 00:00'da başlayacak
Bizse daha 16 ekim'in güneşini yeni batırmış durumdayız
Bu irmik bu ağdalı havalar şu demek oluyor benim indimde
39 seneni bugün gömüyuoruz hep birlikte #anavarrza
00:00'dan sonra yeni bir hayat başlıyor senin için

Aylin'in ankara'nın bağları isteği gezi direnişi inadına binince çark ediyor bostansız Bülent
Ankara'nın bağları melodisine tımpırdatıyor bağlamadaki parmakları
Gökçen ve Aylin oynamaya başlıyor



Ben de o kareyi tutsak ediyorum telefonuma
Bir avluda 40 yıl cümlesi geçiyor içimden
Aylin, Gökçen ve ben
Bu avluda şaka maka 40 yılı aşmışız (tamam Gökçen tamam, senin daha 1 yılın var)

#anavarrza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder